تندر 2013 را دیده اید؟!
 
پنج شنبه 13 / 7 / 1391برچسب:رنو,تندر,ال90,تندر90,2013,فیس لیفت, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

لوگان 2013 که تا چندماه پیش تست های جاده ای خود را می گذراند، اگرچه به لحاظ ظاهری به غیر از درب ها، تفاوت های زیادی با گذشته دارد اما هنوز هم بگونه ای طراحی شده که طیف زیادی از مشتریان را به سمت خود جذب کند. چراغ های جدید جلو به همراه جلوپنجره ای بزرگ و سپر جدید همگی چهره ای خشن تر برای لوگان به ارمغان آورده اند تا شاید همه ایراداتی که مشتریان به ظاهر ساده و بی هیجان آن داشتند در مدل های جدید دیگر به فراموشی بسپارند. همچنین به نظر می رسد چراغ های جدید عقب اگر با حوصله بیشتری طراحی می شد ظاهر کلی خودرو تناسب بیشتری داشت.

در نمای درونی نیز داچیا از طراحی به روزتری بهره گرفته که با وجود صفحه کیلومتر جدید، نمایشگر دیجیتالی کنسول و دو دکمه قرار گرفته در طرفین فرمان خودرو می تواند اندکی از میانگین سنی مشتریان لوگان بکاهد! هنوز معلوم نیست که طراحان داخلی چه اصراری بر قرار گرفتن دکمه های شیشه های برقی لوگان در کنسول وسط دارند؛ شاید برای خالی نیودن کنسول بوده!

بروز رسانی: همانطور که رنو قول داده بود بالاخره مدل های جدید لوگان و ساندرو 2013 در نمایشگاه پاریس 2012 رونمایی شد. برای هر دو مدل پیشرانه های یکسانی درنظر گرفته شده؛ اول از همه از موتور سه سیلندر توربوی بنزینی شروع می کنیم که با حجم 898cc قادر به تولید 90 اسب بخار در 5,250rpm و حداکثر گشتاور 135 نیوتن متر است. مصرف آن معادل 5.2 لیتر و میزان آلایندگی آن ناشی از تولید CO2 نیز 120 گرم در هر کیلومتر است.

دومین پیشرانه این خودروها موتور 1.2 لیتری بنزینی با قدرت 75 اسب بخار و مصرف 5.9 لیتر است که 137 گرم CO2 تولید می کند. اگر ورژن LPG همین پیشرانه را سفارش دهید میزان آلایندگی آن به حدود 120 گرم در هر کیلومتر خواهد رسید.

حال به سراغ موتور 1.5 لیتری دیزلی می رویم که در دو مدل قابل سفارش است؛ 75 اسب بخار با 200 نیوتن متر در دور 1,750rpm یا 90 اسب بخار با 220 نیوتن متر گشتاور و مصرف 3.8 لیتر.

 

داچیا برای هر دو مدل از سیستم چندرسانه ای Plug&Radio بصورت استاندارد بهره گرفته که دارای امکاناتی نظیر پخش CD/MP3 با اتصال USB و ارتباط بلوتوث است. همچنین برای نمایشگر هفت اینچی لمسی خودرو سیستم راهیابی MEDIA NAV نیز بصورت سفارشی قابل دسترس است.


نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت16:15---18 مهر 1392
توی عکس کمی کشیده شده که از حقه های عکاسی برای زیبا کرئنشه ولی واقعا اینقدر زیبا هم نشده. من یع عکس آپ می کنم ببینید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 13025
بازدید کل : 462739
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2